سازمانها به شدت به کانالهای اطلاعاتی خود وابسته هستند. چه کسی خرید میکند؟ کجا؟ کی؟ کدام بخش به خوبی عمل میکند و کدام نه ؟ چه کسی پول درمی آورد؟ چه کسی پول را از دست دادهاست؟ پروژه ی ماه آینده چیست؟ فصل بعد؟ سال بعد؟ به دست آوردن و تجسم پاسخ این سوالات (و بسیاری از آنها)، کلید سازگاری سریع با نیازهای بازار پویا، عملکرد سازمانی هموار و عملکرد تجاری سودآور است.
به منظور اجازه دادن به چشمانداز استراتژیک برای رخنه کردن به سطح عملکرد، داشبورد باید پارامترهای قابلاندازهگیری مشخص کند، شاخصهای عملکرد کلیدی را نمایش داده، و اهداف چندگانه را دنبال کند.
برای پشتیبانی از این نیازها، در اینجا یک استراتژی پنج مرحله ای چند لایه وجود دارد که به شما کمک می کند تا داشبورد BI را از جزئی ترین حالت تا کلیاتی که شرکت شما به آن نیاز دارد بسازید:
داشبورد ها اجازه ادغام بصری مجموعه دادههای پیچیده را میدهد که از تعداد نامحدودی منابع اقتباس شده – که همگی در فرمت تصویری قابلفهم و شهودی نمایش داده میشوند. انعطافپذیری مورد نیاز در رابط داشبورد ابزاری است که به کاربران در سطوح مختلف اجازه میدهد تا محتوای متقابل مربوطه را مشاهده کنند و در بخشهای مختلف، مکان ها، و زمان با یکدیگر همکاری کنند. بدون نیاز به کدگذاری یا درخواست پیچیده IT، داشبورد به شما این امکان را میدهد که نظرات خود را به انواع گستردهای از فرمت های نمایش و ارائه نمایش دهید.
داده های هوشمند ساویس راه حل های داشبورد کاملاً قابل تنظیم و تعاملی را ارائه می دهد. داشبوردهای BI به تصمیم گیرندگان در تمام سطوح دسترسی فوری و جامع به تمام اطلاعات مرتبط را ارائه می دهد که در قالب تصویری غنی ارائه می شود و همچنین می تواند در پورتال ها و وب سایت های سازمانی ادغام شود و یکپارچگی روان با سیستم ها و رابط های کاربری موجود را ارائه می دهد.